سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
صفحه اصلی » خبرها » شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه 1399/09/15)
0
2206
  • 0

شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه 1399/09/15)

شاخص بورس در یک قدمی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد


تهران- ایرنا - شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) ۱۹ هزار ۷۳۰ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد رسید.
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) ۱۹ هزار ۷۳۰ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد رسید.
به گزارش ایرنا، در معاملات امروز بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۷۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۲۵ هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با هشت هزار و ۶۹۳ واحد افزایش به ۴۳۱ هزار و ۸۶۱ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با پنج هزار و ۶۹۲ واحد رشد به ۲۸۲ هزار و ۷۹۰ واحد رسیدند.

شاخص بازار اول ۱۴ هزار و ۱۵۷ واحد و شاخص بازار دوم ۴۰ هزار و ۸۹۲ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با دو هزار و ۶۱۰ احد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۴۰۹ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با یک هزار و ۱۳۵ واحد، ایران خودرو (خودرو) با ۹۱۴ واحد، گروه مپنا (رمپنا) با ۸۸۹ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۷۵۱ واحد و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با ۷۲۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

همچنین نماد پالایش نفت تهران (شتران) با ۷۱۹ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۷۸۷ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۴۹۲ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۴۱۸ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۲۴۲ واحد با تاثیر منفی بر شاخص همراه بودند.

برپایه این گزارش امروز نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، ایران خودرو (خودرو) بانک تجارت (وتجارت)،  پالایش نفت اصفهان (شپنا)، پالایش نفت تهران (شتران)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) و سرمایه گذاری سیمان تامین (سیتا) درگروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه دو میلیارد و ۸۶۶ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۷۰۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.
دسته بندی: خبرها
کانال تلگرام بورس گردان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید